Reikiförbundet på Harmoni-Expo

Möt oss på Harmoni-Expo i Solnahallen 28-29 oktober 2017! Prova på Reiki och få reda på mer om Reikiförbundet och vårt arbete med att Reiki ska bli en naturlig del i samhället.

Läs mer om Harmoni-Expo >>

Ta chansen att uppleva Reiki på Harmoni-Expo 28-29 oktober 2017!

Reikiförbundet har sedan några år tillbaka en monter på Harmoni Expo där reikiutövare tar emot mässbesökare och ger prova på reiki till en billig penning. Du får en liggande behandling av tre terapeuter i 15 minuter. Det låter kanske som kort tid för en behandling men då det är tre terapeuter som ger samtidigt blir reikienergin gånger tre. Du går ner i djup avslappning trots att människor rör sig i och utanför montern. Många uttrycker stor tacksamhet och glädje efter behandlingen. Du kan också få reiki av en terapeut i 10 minuter då du sitter på en stol. Även det ger bra effekt. Det vet vi för många skriver ner sina upplevelser i en bok som ligger i montern.

Du som är nyfiken på reiki har möjlighet att träffa terapeuter och ställa frågor och prova på hur det känns att få reiki. Vi finns i C-hallen plats 15 B framför stora scenen.

Harmoni Expo är Sveriges största alternativmässa för Kropp och Själ!

www.harmoniexpo.com

Några citat från besökare i montern

Upplevde allt större avslappning. Kände full tillit och omsorg. – Birgitta
Värme och tröttheten försvann. Energipåfyllning. <3 – Lotta och Annika