Reiki Steg 1 i Luleå (eller online)

Vill du läka och nå inre frid? Vill du dessutom ha egna helande händer? Då kan du lära dig Reiki. Under Känslas Reiki Steg 1 utbildning får du: * Egna helande händer * Får du lära dig hur du ska använda dina helande händer * Lära dig mer om Reikin och hur Reikins grundare Mikao Usai tog fram Reikiprinciperna * Lära dig om chakrasystemet. Vad innebär egentligen balans? * Lära dig mer om hur läkning med Reikifungerar och vad som sker när vi läker på orsaksnivå – och blir av med problemet en gång för alla! Du kan gå kursen både i fysisk form eller online, välj det som passar dig bäst. Vår kurslokal ligger centralt i Luleå, i Kroppsbalans fantastiska lokal. Online sker utbildningen via fem lektioner i skrift och du har kontinuerlig kontakt med din Reikilärare som ger dig individuell rådgivning. Kurspriset är 3295 kr, vilken kan avbetalas per lektion. De som repeterar betalar endast 1350 kr, och detta pris gäller även de som gått hos andra Reikilärare. Kursledare är Reikiterapeut Anna-Sofia Giese Vesterlund som har över tio års erfarenhet av Reikibehandlingar och Reikikurser. Läs mer på www.kansla.nu Varmt välkommen