InnerYou Grundkurs: Usui HolyFire Reiki II STOCKHOLM (dag 2)

Lördag 2 mars till och med söndag 3 mars, Stockholm, innerstad Pris 2.900 kronor varav anmälningsavgift 500 kronor sätts in på BG 651-8344 Lördag klockan 10.00-18.00 samt söndag 10.00-18.00. Vi börjar med morgonfika klockan 9.30 Kursinnehåll grundkurs i Usui HolyFire Reiki II Bakgrund: Historik och begreppet Holy Fire Reiki. Reikiprinciperna Initiering i HolyFire Reiki steg I Gassho – meditation. Reiji-ho – intuitiv ledning. Chiryo – Reikibehandling: ge och ta emot Reiki Vi övar på handpositioner och ger varandra Reiki Byosen-scanning. Kenyoku – torrbad/rening Hur du ger dig själv Reiki Etik och patientsäkerhetslagen som gäller den som utövar Reiki Diplomering Dagen innehåller ett flertal meditationer samt övningar. Läs gärna mer på www.inneryou.nu Jag som håller kursen heter Elisabeth Karlsson. Är Usui Holy Fire Reiki Master Teacher, Angelic Master Teacher samt regressionsterapeut. Då kursen ges är jag även Holy Fire II Karuna Master och har nivå II i Holy Fire. Välkommen! Hälsningar Elisabeth Karlsson