Blogg

Årsmötet i Göteborg

Jens Holmström - Thursday, April 04, 2019

Årsmöte och Reikihelg i Göteborg

Alla medlemmar är välkomna till Göteborg den 11-12 maj för att vara med på Reikiförbundet årsmöte och Reikihelg. Två inspirerande dagar med workshopar, meditationer, mantrasång och gruppreiki. Knyt kontakter och skapa nätverk med Reikiutövare från hela landet i meditationer, mantrasång och gruppreiki.

I tre olika workshopar lär du dig mer om kommunikation och dokumentation för bara 100 kronor per workshop eller 250 kronor för all tre.

Susanne Göransson håller en workshop om Giraffspråket/Non-Violent Communication utarbetat av den amerikanske psykologen Marshall Rosenberg. Susanne är coach, medlare och Reikimaster. Gun Moss Bjerling håller en workshop om Dokumentation och journalföring och en om Vårdande samtal med klienter. Värdefull kunskap för dig som jobbar med behandlingar eller hjälper dina nära och kära. Gun är sjuksköterska och Reikimaster och driver förlaget Secourong.

Anmäl dig och förboka seminarier senast 29 mars genom Swish 1230506287 eller plusgirot 1661888-6 samt mail till sekreterare@reikiforbundet.se
Du är så klart också välkommen att delta endast i årsmötet på söndagen. Anmäl dig då till ovanstående mail och meddela att du kommer på söndagen.

Var med och påverka genom att skriva motioner till årsmötet om vad du tycker att Reikiförbundet ska jobba med. Mejla till http://www.reikiforbundet.se/reikiforbundet/arsmotet

FREE - annonsera

Post has no comments.